آسمان

ساخت وبلاگ

جاذبه های گردشگری زوریخ + تصاویر

  • جاذبه های گردشگری زوریخ + تصاویر

    جاذبه های گردشگری زوریخ شامل موزه ملی سوئیس، دریاچه زوریخ، خیابان بانهف، کلیسای زنان، کلیسای سن‌پیتر، باغ وحش زوریخ، شهر قدیمی زوریخ و … است.

    زوریخ مرکز مالی سوئیس است و همه جهان آن را به بانک هایش می شناسند. این شهر بزرگ ترین و شلوغ ترین فرودگاه و ایستگاه راه آهن را دارد و گردشگران خارجی آن اولین جایی را که از زوریخ می بینند همین دو جاست. زوریخ به عنوان شهری تمیز و کارآمد شناخته می شود و اغلب بهترین رتبه بندی ها را برای کیفیت بالای زندگی کسب می کند.

    این شهر گردشگرانی با سلیقه های مختلف را به خودش جذب می کند، تاریخ دوستان، برج بلند ساعت و مناره های گوتیک آن را دوست دارند، فرهنگ دوستان مشتاق دیدن موزه ها و دانشگاه های  آن که ۲۱ جایزه نویل دارند هستند و عده های هم عاشق رفتن به رستوران های با کلاس جهانی آن می باشند. در این مطلب نگاهی به مهم‌ترین جاذبه های گردشگری زوریخ انداخته‌ایم.

    ۱. موزه ملی سوئیس

    موزه ملی سوئیس، گنجینه‌ای از کلکسیون‌های وسیعی را در خود دارد که هر گوشه از آن بخشی از هنر، تاریخ و فرهنگ سوئیس را لمس کرده است. قدمت آثار این موزه از عصر سنگی تا آثار مدرن متغیر است. بنای این موزه در سال ۱۸۹۸ ساخته شد. این موزه بخش‌ها مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بخش آثار نظامی، آثار حکاکی کهن و آثار هنری نقاشی اشاره کرد. در این موزه مجموعه‌ای از سکه‌های سوئیس که به عصر میانه باز می‌گردند نیز به چشم می‌خورد. این موزه در نزدیکی دریاچه زوریخ قرار دارد پس هنگامی که از موزه بازدید کردید می‌توانید سری هم به دریاچه مشهور زوریخ بزنید.

    ۲. دریاچه زوریخ

    این دریاچه وسیع آب خود را از کوه‌های آلپ تامین می‌کند و علاوه بر زوریخ، چند شهر دیگر را نیز در بر می‌گیرد. این دریاچه به دلیل تمیز بودنش شهرت دارد. این دریاچه محل بسیار مناسبی برای قایق سواری است و افرادی که دیدن مناظر زیبا علاقه دارند می‌توانند از دیدن این دریاچه همراه با قایق‌ها و مرغ‌های دریایی نهایت لذت را ببرند. در تورهای مخصوصی از بازدید شهر زوریخ، امکانات خاصی برای گردشگران فراهم می‌شود به طوری که آن‌ها می‌توانند در دریاچه قایق سواری کنند و از دیدن جزایر کوچک لذت ببرند. در هنگام سفر به زوریخ بازدید از دریاچه مشهور این شهر را فراموش نکنید.

    ۳. خیابان بانهف

    خیابان بانهف اصلی‌ترین و پر رفت و آمدترین خیابان زوریخ به حساب می‌آید که از ایستگاه اصلی متروی شهر (بانهوف) تا میدان بورکلی (Bürkliplatz) ادامه یافته است. این خیابان ۱۲۰۰ متری، یکی از جذاب‌ترین مکان‌های خرید در اروپا به شمار می‌رود که فواره‌ها، هنر خیابانی، درختان و بناهای متمایز و زیبا، روح تازه‌ای به آن بخشیده‌اند. گرچه خیلی از فروشگاه‌هایی که در این ردیف دیده می‌شود، مملو از لباس‌های گران‌قیمت، مد روز، جواهرات و سایر کالاهای لوکس هستند، اما ویترین‌هایی که به دقت تزئین شده و خود بناهای این خیابان، موجب شده است تا خیابان بانهوف به مکان مشهور و جذابی برای همه‌ی اقشار تبدیل شود.

    بخش میانی خیابان در سال ۱۸۶۷ و با پر کردن یک خندق قدیمی، به نام گودال قورباغه‌ها (Fröschengraben) ساخته شده است. در میان بناهای جالب، چندین بنا وجود دارد که متعلق به قرن بیستم‌اند، ازجمله «ساختمان وبر» که در سال ۱۹۱۲ و ۱۹۲۸ بازسازی شد و مجموعه فروشگاه یِلمولی (Jelmoli) در کوچه‌ی زایدن (Seidengasse)  اول که در اصل با اسکلتی از آهن ساخته شده بود.

    ۴. کلیسای زنان

    این واژه را اغلب با کلیسای بانوی ما (Church of Our Lady) اشتباه می‌گیرند، اما نام این کلیسای پروتستانی در اصل به معنای کلیسای زنان است که اشاره به صومعه‌ای دارد که در سال ۸۵۳ در این مکان برای زنان اشراف اروپایی ساخته شد؛ این بنا را امپراتور «لودویگ» (Ludwig) برای دخترش «هیلدگارد» (Hildegard) برپا کرد. تا قرون وسطی، سرپرست صومعه همان حاکم شهر بود. کلیسا یک باسیلیکای ستون‌دار با سه راهرو و یک سالن اصلی به سبک گوتیک است که از قرن ۱۳ تا ۱۵ ساخته شده، در اتاقک زیرین کلیسا می‌توانید بقایای سردابه‌ای متعلق به صومعه قرن نهم را ببینید.

    ۵. کلیسای سن‌پیتر

    کلیسای سن‌پیتر، در جنوب لیندن‌هوف در شهر قدیم، روی تپه‌ای کوچک واقع شده است. این قدیمی‌ترین کلیسای محلی زوریخ، دارای یک سن سرودخوانی به سبک رومانسک و متعلق به اوایل قرن سیزده است که در زیر برج کلیسا قرار گرفته و نیز دارای سالنی به سبک باروک با سه راهرو و گالری می‌باشد. می‌توانید فونداسیون اصلی قرن نهمی ساختمان را در زیر محراب مشاهده کنید. در سال ۱۵۸۳، بزرگ‌ترین صفحه ساعت اروپا در این کلیسا نصب شد، با قطر ۸.۷ متر که هنوز هم این رکورد را به نام خود حفظ کرده است.

    ۶. شهر قدیمی زوریخ

    شهر قدیمی زوریخ در صدر مکان هایی هست که باید در بازدید از این شهر زیبا ببینید. شهر قدیمی زوریخ بین ‏Bahnhofstrasse ‎‏ و ‏Limmat‏ واقع شده است و امروزه بیشتر با نام ‏Lindenhof‏ شناخته می شود. اینجا مکانی ‏ست که می توانید از قلعه های تاریخی دیدن کنید. در امتداد این قسمت رودخانه زیبایی نیز جریان دارد که زیبایی ‏خاصی به طبیعت این منطقه بخشیده است. همچنین می توانید از خانه لنین که درسال ۱۹۱۷ در آن می زیسته است، در ‏خیابان ‏Spiegelgasse‏ دیدن کنید. ‏ ‏‏

    ۷. باغ وحش زوریخ

    در ادامه گردش در زوریخ سویس، می توانید سری به باغ وحش زیبای این شهر بزنید. باغ وحشی که بیش از ۳۶۰ ‏گونه حیوان را در محیط منحصر به فرد خود جای داده است. این باغ وحش به عنوان یکی از بهترین باغ وحش های ‏اروپا شناخته می شود. و در طراحی آن سعی شده است که محیط زندگی حیوانات، منطبق بر طبیعت و محیط واقعی ‏آنها باشد. برای رسیدن به این مرکز می توانید از تراموا و قطار شهری که از ایستگاه مرکزی شهر حرکت می کنند، ‏استفاده نمایید. ‏

    بهترین زمان برای سفر به زوریخ فصل بهار است ولی اگر اهل ورزش‌های زمستانی هستید می‌توانید زمستان را برای دیدن زوریخ و کشور سوئیس انتخاب کنید.منبع: مجله ستاره، مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : جاذبه,های,گردشگری,زوریخ,تصاویر,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:06

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,در,کار,میکنم,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:42

دانلود بازی Insane Robots برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Insane Robots برای کامپیوتر

    گیم پلی بازی Insane Robots بسیار ساده است. بازیکنان برای اینکه یک روبات شیطانی را خلع قدرت کنند در جریان یک مسابقه یک نفره ۱۵ ساعته باید مبارزه کنند. همچنین در جریان بازی بازیکنان این فرصت را دارند که با دست کاری کردن تجهیزات رقیب آن ها را از ادامه راه باز دارند. دانلود بازی Insane Robots برای اینکه بتواند سیستم ساده‌تری داشته باشد، وسعت کمتری نسبت به آثار مشابه دارد. طوری که درکل ۴۶ کارت رباتی، ۱۰۰ کارت تقویت کننده و ۲۲ ژتون در این بازی گنجانده شده است. البته در آن سو سازندگان خاطر نشان کردند که با اینکه کارت‌های کمتری در این بازی جای گرفته است اما برای پیروزی در رقابت‌ها کاربران باید استراتژی‌های مختلفی را بررسی کنند.

    دانلود بازی Insane Robots شامل حالت‌های چند نفره لوکال (حضوری) و چند نفره (آنلاین) می‌شود که بازیکنان می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. همچنین حالت تک نفره‌ای نیز ضمیمه این بازی شده است که به نقل از سازندگان برای به اتمام رساندن آن بازیکنان باید ۱۵ ساعت زمان صرف کنند. کمپین این بازی داستان ربات شورشی را رویات می‌کند که برای رسیدن به هدف خود باید ۵ محیط مختلف را پشت سر بگذارد. بازیکنان در بخش کمپین تک‌نفره پانزده ساعته بازی در مناطقی که به صورت تصادفی به وجود می‌آیند، با ربات‌های شرور مبارزه می‌کنند تا آن‌ها را نابود سازند. بازیکنان همچنین در طول مبارزات این فرصت را خواهند داشت تا با هک کردن و ایجاد مشکلات به دشمنان آسیب بزنند.

    Insane Robots PC-PLAZA

    دانلود-بازی-Insane Robots

    Fight to the DEATH in this unique card battler. Compete in intense one-on-one duels. Lead a riotous robot rebellion through randomly generated survival arenas. Overthrow a malevolent robot despot in the epic 15+ hour single-player campaign. Insane Robots is card battling… HACKED! Master the 22 token battle deck and develop your strategies in super-accessible local, online and single-player robotic skirmishes. Deploy HACKS and GLITCHES in the heat of battle. Use all your cunning to terminate the competition. Climb the leaderboards and conquer the robot world!

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows XP or later
    Processor: 2Ghz or better
    Memory: 2 GB RAM
    Network: Broadband Inteet connection
    Storage: 1 GB available space
    Sound Card: Optional

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Insane,Robots,برای,کامپیوتر, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:55

خارج کردن بادمجان 35 سانتی از شکم دختر زیبا (عکس)

  • خارج کردن بادمجان 35 سانتی از شکم دختر زیبا (عکس)

    علت عجیبی که برای دل درد های دختر بچه 12 ساله کشف شد پزشکان را حیرت زده کرد ! به گزارش ایران ناز دختر بچه 12 ساله ای که نزدیک به دو سال از ناحیه داخل شکم درد داشت، بعد از مراجعه به بیمارستان متوجه اتفاقی بسیار شد.

    به گزارش ایران ناز روز گذشته پزشکان بصورت باورنکردنی و در طی عملیاتی بسیار سخت موفق به خارج کردن یک بادمجان بزرگ از درون شکم دختر 12 ساله شدند.دختر 12 ساله ای که نامی از وی برده نشده است،بادمجانی 35 سانتی متری و با وزن 3.65 کیلوگرمی از داخل شکم وی خارج شد. این یک عمل جراحی تکان دهنده ای در علم پزشکی بوده است و باعث شوکه شدن پزشکان بیمارستان واقع در جنوب غربی قزاقستان شد.

    خارج کردن بادمجان 35 سانتی از شکم دختر زیبا (عکس)

    طبق آخرین آمار ، دختر بچه 12 ساله همراه با درد شدیدی در ناحیه شکم در بیمارستان بستری شد و گویی این بادمجان به مدت 2 سال در شکم دختر 12 ساله بوده چرا که پدر و مادرش ادعا کردند که این درد به تازگی در شکم دختر بچه ایجاد نشده است و به مدت 2 سال است که با او همراه می باشد.

    نهایتا،پدر و مادر دختر 12 ساله پس از مشاهده علائمی مانند حالت تهوع و لاغری شدید در دختر بچه شان،او را به بیمارستان منتقل کردند و پس از کمی معاینات و آزمایشات این علائم ، پزشکان متوجه شی ای عجیب در داخل شکم او شدند.

    پزشکان پس از متوجه شدن این شی عجیب در داخل شکم دختر بچه،فورا تصمیم به خارج کردن آن گرفتند و نهایتا موفق به خارج کردن آن شدند.

    هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این بادمجان چگونه وارد شکم دختر بچه 12 ساله شده است،از رسانه ها و بیمارستان منتشر نشده است و پزشکان نیز روند بهبودی را در دختر 12 ساله تایید کردند.

    خارج کردن بادمجان 35 سانتی از شکم دختر زیبا (عکس)

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : خارج,کردن,بادمجان,35,سانتی,از,شکم,دختر,زیبا,(عکس), نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 240 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:28

معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

  • معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    امروز معنی تمام ایموجی ها رابه شما خواهیم گفت، ایموجی ها شکلک هایي هستند که به وسیله آن ها مفهومی را در قالب لوگو بیان می کنیم، بیش از ده ها ایموجی مختلف وجوددارد و جالب است بدانید که ما از خیلی از این ایموجی ها غلط استفاده می کنیم. شما با ایموجی ها بطرف مقابلتان می‌فهمانید که در حال حاضر چقدر خوشحال، خشمگین، ناراحت یا بی‌تفاوت هستید، برای خودش داستانی دارد.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    در واقع زبان Emoji، یکی از زبان‌هاي رایج است که بدون آن چت کردن در فضای مجازی چندان لطفی ندارد. حتی گاهی پیش می آید استفاده نکردن به جا از این ایموجی‌ها باعث سوتفاهم هم شده باشد. خوب است در مورد ایموجی‌ها بدانید که این شکلک‌ها در عصر حاضر به یک زبان بین المللی برای بیان احساسات تبدیل شده‌اند. این زبان شکلکی در ابتدا در دهه 90 میلادی در گوشی‌هاي موبایل ژاپنی‌‌ها دیده شد و بدلیل جذابیتش در همه ی جای دنیا پخش شد.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    ایموجی ها بدلیل محبوبیتی که پیدا کردند، متناسب با فرهنگ‌هاي مختلف، زمان و نیاز مخاطبانشان در سراسر دنیا زیاد شدند؛ به طوریکه در حال حاضر چیزی درحدود هزار ایموجی وجوددارد که تنوع آن از شکلک‌هاي مختلف صورت تا تسبیح و پول و ساعت اپل متفاوت است. در واقع اکثر تصویرهایی که به آن‌ها نیاز دارید، بین ایموجی ها پیدا میشود. خوب است بدانید در آینده هرچه دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش برود، نقش ایموجی ها بعنوان یک زبان بین‌ المللی برای رساندن مفاهیمی که در تمامی زبان‌ها قابل فهم باشند، بیشتر خواهد شد.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    معنی واقعی ایموجی‌ها

    نخستین ایموجی ها

    نخستین سری از ایموجی‌ها تنها اشکال ساده‌اي بود. در دهه 90 ایموجی‌هاي مورد استفاده در چت‌هاي اینترنتی با استفاده از دو نقطه و پرانتز :-» منظور را می‌رساندند. نخستین بار ایموجی ها برای بیان ساده‌تر مفاهیم توسط یک فرد ژاپنی به نام «کوریتا» ساخته شدند. هدف از ساخت ایموجی این بود که برای مثال بجای بیان این که هوا ابری است از شکلک ابر استفاده شود تا آسان‌تر و جذاب تر با یک دیگر ارتباط برقرار کنیم.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    نتیجه کار کوریتا حدود 176 شکلک بود که ایموجی نام گرفت. کلمه Emoji ازدو کلمه ژاپنی متشکل از e به معنای تصویر و moji به معنای نوشته «خط» گرفته شده است. به مرور زمان ایموجی ها گسترش پیدا کردند و شرکت‌هاي بزرگی چون اپل در گسترش آن ها و یکسان سازیشان برای زبان‌هاي متفاوت دنیا نقش زیادی ایفا کردند. شاید در ابتدا انتقال این شکلک ها برای همه ی یکسان نبود و بعضی‌ها نمی‌توانستند آنرا دریافت کنند.

    اما در حال حاضر ایموجی‌ها در همه ی گوشی‌هاي موبایل شکلک‌هایي با پیام‌هایي یکسان هستند. جالب اینجاست که با گذشت زمان و نیاز مردم کشور های مختلف، ایموجی‌ها تکمیل شدند و بطور مثال غذای فرهنگ‌هاي مختلف یا پرچم بیشتر کشورها به فهرستشان‌ اضافه شد. ضمن این که جنسیت هم به شکلک ها اضافه شد و انواع رنگ پوست‌ها برای جلوگیري از تبعیض نژادی به ایموجی‌ها اضافه شدند.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    ایموجی‌ها

    اشتباهات رایج درباره ایموجی‌ ها

    یکی از مشکلاتی که ممکن است در دنیای ایموجی‌ها ایجاد شود، تفاوت برداشت‌هاست. هنوز هم ایموجی‌هایي هستند که برای هر کس معنی متفاوتی دارند. برای این که ریسک سو برداشت را تا حد ممکن پایین بیاورید، میتوانید دو کار انجام دهید. یکی این که بجای استفاده از یک ایموجی، چند تا که معنای هم‌جهت دارند را کنار هم بگذارید.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    راه حل دوم بکار بردن ایموجی در بستری از کلمات است که نزدیکترین وضعیت را نسبت به معنایی که در ذهن دارید، منتقل می کند. بعضی از شکلک هاي ایموجی که در ادامه آمده در معنای ذهنی ما یک معنی دارند ولی در واقعیت معنای آن ها چیز دیگری است. در واقع ما بعضی از این شکلک ها را اشتباه بکار میبریم:

    ایموجی Kissing Face یکی از ایموجی‌هایي است که گاهی بجای بوسه، بعنوان سوت زدن مورد استفاده قرار میگیرد.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    ایموجی Slightly Smiling Face بیشتر از این که نشان دهنده خنده کم‍رنگ باشد، بعنوان ایموجی با حالت ناراحت و ناراضی بکار میرود.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    صورت خنثی یا Neutral Face برای نشان دادن همین حالت طراحی شده؛ اما گاهی در زمینه طنز بعنوان «من دیگر حرفی ندارم» مورد استفاده قرار می گیرد.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    یکی از ایموجی‌هاي چند معنایی Sad but relieved face است، یعنی احساس ناراحتی که بعدش به آرامش رسیده؛ اما از این ایموجی بیشتر به معنی استرس استفاده میشود.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    ایموجی Hushed Face برای نشان دادن حالت دعوت به سکوت طراحی شده اما خیلی وقت‌ها به معنی ابراز احساس تعجب و نگرانی بکار میرود.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    خیلی وقت‌ها برای نشان دادن حالت اندوه و حسرت از ایموجی Sleepy Face استفاده میکنیم؛ در حالیکه این ایموجی به معنی احساس خواب‌آلودگی است.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    Confused Face یکی از ایموجی‌هاي طراحی شده برای احساس سردرگمی و گیجی است؛ اما بیشتر بعنوان ناراحتی و دلخوری بکار می رود.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    معنی واقعی ایموجی‌ها

    ایموجی، تولد یک زبان جدید

    تقریباً 92 درصد از مردمی که از فضاهای مجازی استفاده می کنند از شکلک‌هاي ایموجی نیز استفاده میکنند. در اینستاگرام تقریباً نیمی از پست‌ها ایموجی دارند. ایموجی‌ها به قدری محبوب هستند که جز جدا نشدنی چت‌هاي اینترنتی شده‌اند. جالب است بدانید بیشترین کاراکتری که استفاده می شود کاراکتر خنده است.

    ایموجی‌ ها به اندازه کلمات واقعی حرف دارند

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    زیادتر شدن تعداد شکلک‌ها از حیوانات گرفته تا گیاهان و لوازم خانه نشان دهنده این است که با هر یک از این کاراکتر‌ها، ارتباطات دیجیتالی منحصر به فردتر، زیباتر و مهم‌تر می شود. تنوعی که در لغت‌نامه ایموجی‌ها وجوددارد تنها این نیست که بین این تعداد ایموجی شکلی راکه شبیه خودتان است، پیدا کنید. حضور و یا عدم وجود شکلک ها کمک میکند فاصله فرهنگی را نیز از کمتر کنید.

    یک بازی جالب با ایموجی‌ها

    یک روش خوب برای جشن گرفتن روز جهانی ایموجی این است که میتوانید در گروه‌هاي دوستانه‌اي که عضو هستید با ایموجی‌ها ضرب‌المثل یا اصطلاح بسازید و مسابقه برگزار کنید. سایر اعضای گروه باید حدس بزنند شما با این شکلک‌ها سعی دارید چه جمله‌اي را برسانید.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    برای برنده هم میتوانید هدیه‌اي مثل کلاه با طرح ایموجی یا جاسوئیچی تهیه کنید. تعداد زیاد ایموجی‌ها میتواند بشما کمک کند تا این بازی رابه خوبی انجام دهید.

    تفاوت خانم ها و آقایان در استفاده از ایموجی ها

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    معنای ایموجی ها

    مردم دنیا بیشتر از کدام ایموجی استفاده می‌کنند؟

    ودر آخر هم: در تصویر زیر عده اي از ایموجی هایي که مردم کشورها ازآن بیشتر استفاده می کنند نشان داده شده است.

    معنی تمام ایموجی ها و کاربرد صحیح هر کدام

    بیشترین استفاده از ایموجی ها در جهان

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : معنی,تمام,ایموجی,ها,و,کاربرد,صحیح,هر,کدام, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 176 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:14

ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری با تکنیک تلفیقی FTOPSIS-BSC

  • ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری با تکنیک تلفیقی FTOPSIS-BSC

    دید کلی :

    هدف از این مقاله ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با رويکرد ترکيبي کارت امتيازي متوازن-تاپسيس فازي (FTOPSIS-BSC) می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود مقاله رشته مدیریت


    هدف از این مقاله ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با رويکرد ترکيبي کارت امتيازي متوازن-تاپسيس فازي (FTOPSIS-BSC) می باشد
     

    چکیده: 
    هدف اين پژوهش ارائه روشي مدون جهت ارزيابي عملکرد بانک هاي دولتي و خصوصي، با شناسايي شاخص هاي تاثيرگذار در ارزيابي آن ها، وزن دهي به مناظر و شاخص ها با تکنيک آنتروپي سلسله مراتبي فازي و رتبه بندي بانک ها با تکنيک تاپسيس فازي مي باشد. جامعه آماري اين پژوهش را 296 نفر از کارشناسان و مديران بانک هاي دولتي (ملي، سپه و کشاورزي) و خصوصي (ملت، سرمايه و پاسارگاد) شهر کرج، که از بين کل کارشناسان و مديران 167 نفر، تعداد اعضاي نمونه را تشکيل مي دهد.جهت ارزيابي عملکرد بانک ها، 24 شاخص به عنوان شاخص هاي نهايي در کارت امتيازي متوازن جانمايي شد. نتايج اين تحقيق مي تواند به مديران، کارشناسان وکليه ذينفعان بانکي، در شناخت شاخص هاي موثر ارزيابي عملکرد و در راستاي تسهيل تصميم سازي آن ها موثر و مفيد باشد.

    كليد واژه:
    ارزيابي عملکرد
    کارت امتيازي متوازن
    صنعت بانکداري
    تکنيک تاپسيس فازي

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : ارزیابی,عملکرد,صنعت,بانکداری,با,تکنیک,تلفیقی,FTOPSIS,BSC, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:59

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,چیست,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 156 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:40

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 190 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:42

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:30

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:28

لینک دوستان

خبرنامه